MATERIAL DEFECT

PRODUS DEFECT

Consumatorii își pot exercita drepturile legate de un produs defect dacă informează vânzătorul cu privire la defect în termen de două luni de la data stabilirii defectului. Consumatorul trebuie să descrie detaliat defectul produsului în scris și să ofere vânzătorului posibilitatea de a verifica produsul. Dacă consumatorul a informat în mod corect vânzătorul cu privire la produsul defect, are dreptul să solicite de la vânzător următoarele:
  • îndepărtarea defectului/repararea produsului sau returnarea parțială a sumei achitate proporțional cu defectul;
  • înlocuirea produsului defect cu un produs nou fără cusur sau
  • restituirea contravalorii produsului returnat.
Dacă produsul este într-adevăr defect sau s-a constatat o neregulă în furnizarea serviciilor, vânzătorul trebuie să soluționeze reclamația conform condițiilor descrise în paragraful precedent, în cel mai scurt timp posibil, cel târziu în termen de 8 zile. Un produs este considerat defect în următoarele cazuri:
  • dacă produsul nu prezintă caracteristicile necesare pentru utilizarea normală a acestuia;
  • dacă produsul nu prezintă caracteristicile necesare pentru utilizarea specifică pentru care a fost achiziționat de către client, fie că este cunoscută de către vânzător sau despre care ar fi trebuit să știe vânzătorul;
  • dacă produsul nu prezintă caracteristicile și specificațiile convenite sau prevăzute în mod explicit sau tacit;
  • dacă vânzătorul a livrat un produs care nu corespunde cu mostra sau modelul, cu excepția cazului în care mostra sau modelul au fost prezentate doar în scopuri de notificare.
Conformitatea produsului pentru utilizarea normală se evaluează în funcție de produsele obișnuite de același tip, luând în considerare declarațiile vânzătorului cu privire la caracteristicile produselor făcute de către vânzător sau de către producător, în special prin intermediul publicității, prezentarea produsului sau declarațiile de pe produsul în sine. Exercitarea dreptului în caz de produs defect Consumatorii își pot exercita drepturile legate de un produs defect dacă informează vânzătorul cu privire la defect în termen de două luni de la data stabilirii defectului. Cumpărătorul trebuie să ofere o descriere detaliată a defectului în mesajul de notificare și să ne permită să inspectăm această problemă. Soluționarea reclamațiilor cu privire la defectele produselor se efectuează în conformitate cu dispozițiile referitoare la legea obligațiilor contractuale și Legea privind protecția consumatorilor. Când nu este vânzătorul responsabil pentru defectele produselor? Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele care apar după doi ani de la data livrării produselor. Defectul se consideră valid dacă apare în termen de șase luni de la data livrării. Drepturile consumatorului expiră după doi ani de la data la care consumatorul a anunțat vânzătorul cu privire la defect. Formular de reclamație: -Schimbare produs: bit.ly/Warranty -Returnarea contravalorii produsului: bit.ly/KHReturn